Bgmbyz Mide bulantısı başladı hanımlar yemeğin kokusundan tiksindim 6+1 şuanda siz neler yiyorsunuz 🙍
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Bgmbyz Miyde bulantın varsa canının istediğini ye.Fırından galete alıp tüketebilirsin.
Elosunannesi Bgmbyz genelde tuzlu seyler yemeye calis sabhlri cubuk kreker leblebi filn yiyebilrsin benim canim hic bise istemedignde taze somun ekmeginin arasina sandivic yapiyodum kivircik domates salatlik kasar koy onu ye bence en guzel atistirmalik
Cansuyildirim 7+2 tiksinmeden yediğim tek şey mandalina. Ve geçmiycek diye çok korkuyorum. Sanki hamilelik değil de hastalık gibi 😔
Damla2557 Bende 8 haftalığım 6. Haftalarda başladı mide bulantım çok şükür şuan çok azaldı ama kendimi zorlayarak her şey yedim canım
Mtzkuzum Bgmbyz 23. Haftaya kadar hiç bişey yemedim kusmaktan artık ağzımdan burnumdan kan geliyordu 😔
Deletedmom099 Bgmbyz vallahi hep poğça börek yedim sadece onlar midemi bulandırmıyodu haliyle kabızlık daha da artıyodu 14. Haftadan sonra mide bulantım geçti herşeyi yemeye başladım kabızlıkta düzeldi 16. Haftadayım şuan çok rahatım
tazee_annee Bgmbyz Yanı hiç kendini zorlama canim bebek besleniyor diye de düşünme beni böyle çok üzdüler. Kendini toparlayana kadar zararlı şeyler yeme ama sadece yiyebilecegin şeyleri ye
Deniz_1987 Bgmbyz bende öyleydim çok zor günler geçirdim ilk 4 ay berbattım yeni yeni kendime geldim, o sıralar pilav makarna muz kraker yiyordum hafif şeyler demişti doktorum, azar azar ye, birden bi tabak bitirme canım Allah kolaylık versin