Mujde- Mucizem_38 peki kaç gramdı en son hangi haftada gittiğinizde bebeklerinizin gramı neydi arkadaşlar ?
Nuryldrm Mujde- bende bişeyler hissediyo gibiyim ama emin değilim 20.Haftada anca hissederim bence.benimde kasıklarimda ağrı oluyo bel ağrısı falan burdan normal şeyler zaten😊cinsiyetini öğrenebildiniz mi buarada🌸
Mujde- Nuryldrm Bana 12. Hafta da kız demişlerdi. 15. Hafta da erkek dediler. Kafam karıştı,haftaya kontrolüm var netleşir sanırım o zaman 😍🌸 sizinkinin cinsiyeti nedir ?
Nuryldrm Mujde- bana 14. Haftada erkeğe benziyo dedi doktorum ama geçen hafta kız olduğunu öğrendim başka bi doktorada göründüm oda kız dedi 🌸😊
Pufpuf Benim 17 haftalık oldu tam bugün 4 gün önce 196 gram çıkmıştı 😊 bende 2 bucuk kilo aldım🤷♀️ ama hamurişine çok düştüm bu ara deli gibi yiyorum🤦♀️hareketlerini de sanki 2 gündür sağ tarafıma pıt pıt yapıyor gibi🤭
Mujde- Pufpuf Normal bazı dönemler bazı yiyeceklere daha çok düşkün oluyoruz. Önemli olan sağlıklı olması,sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🤲🏻🌸
Kbra7777 Ben henüz yarım kilo gibi aldım zaten kilolu hamile kaldım bebiş en son 17 haftada gittim 156 gr olmuştu bebiş henüz hareketlerini hissedemedim 18+0 olduk bakalım ilk hamileliğim 🤰