semra_366 ay hicbir şey olmaz takmayın.Siz düzenli yiyin.Benim çocuk da 10 gün önde hamur işi şeker yeme dedi doktor çok zorlaniyorum az az yiyorum geride diye niye üzülüyorsunuz yiyin ne varsa :)açlık çok kötü 15 gündür az yiyorum açım hep hiç gerileme yok çocukta