Nazouz eskiden böyle testler yoktu anne bebek ölüm oranı çok daha yüksekti ve ölüm sebebi belli değildi. Hayatta her şey akli olan bilimi ilimi takip etmeyi önerirken eskiden bunlar mı vardı demek gerçekten nedir diyemiyorum adını...
kızgınlığın size değil sizi terslemiyorum kendi tercihiniz ama bu gibi yorumlar başkalarına yaptırmama cesareti veriyor. O yüzden diyorum ki Canan Karatay vs bir kenara bırakıp bilimsel çalışmalar ne diyor ve gebelik şekeri tespit edilmemiş annelerin bebeklerini kaybettiklerinde yazdıkları pişmanlıkları okuyun diyorum.
Bir de eskiden doktor da yoktu lütfen eskidekiler gibi tarlada Doğuma devam edin. Ha bir de lütfen gebeliğiniz boyunca 0 şeker ve 0 karbonat beslenin ondan sonra yükleme şekere laf diyebilme hakkınız olsun.
Ben gelirse rabbimdem ama çok şükür Allah’ın bana emanet ettiği cana gereken her tedbiri alıp takdiri Allah’a bırakıyorum. Bu testleri yaptırmamak çocuğu riske atmaktan başka bir şey değil