Mucize34 Kızlar 10 haftalık hamileyim karnım normalden çok büyük . 4 aylık gibi duruyor herkez ikizmi diye soruyor bende diyorum ikiz olsa ilk muayenede belli olur diyorum ama sonradan olma ihtimali var diyorlar yada bebek arka arkaya olduğu için ultrasondan görülmemiştir sonradan görülür diyorlar en son 7. Haftada ultrasonda gördüm bebeğimi . Boyle sonradan ikiz olma ihtimali nedir sizce ?? Olabilir mi ??
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Mucize34 Canım çok zor.Rahmin yapısından bile belli oluyor 2iz olursa.Karın büyüklüğü kriter değil kemik yapından,kilondan kaynaklanabilir.
Sinem0070 Hevesinizi Kırmak istemem ama ikizler kendini belli eder 7 haftalıkken zaten sonuçta ultrasonda ya çift tek kese görünür yada bir kesede iki tane 😊karnınız Gazdan şiştir daha gebelik karnı için haftanız oldukça küçük rabbim sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin Buarada bende çift yumurta ikizlerime hamileyim 34 haftalık ondan dolayı biliyorum ☺️🙏