Agiri Benim doğumum da 23 haziran göZüküyor.Fakat net olarak şu gün doğum olur diyemediğimiz için izin konusu biraz muallak. Çünkü kendim için doğum Haziran 10 gibi olursa dogum sonrası 10hazirandan itibaren başlayacak ve ağustos 10civarları bitecek. Bittiği tarihten itibaren kullanmadığım 5haftam başlayacak ve Ağustos bize zaten tatil oldugu için Doğum öncesi kullanmadığım 5haftanın 3 haftası boşa gidecek 😐 Sadece seminerin 2haftasında izinli olacağım. Bu sebeple ben doğum öncesinde bile kullanabilirim