Meleqimsin tugcs benimde bı arkadaşım prenses doqum yapmış onun deqimiyle bildiqim kadarıyla aqrı sızı hiç hissetmiyomussun doqumda ve doqumdan sonra hemen kalkıp rahat hareket edebiliyomuşsun arkadasım böyle anlattı cnm
ZeHRAa tugcs cnm ben yaptım 4 cm açılman olunca belden iğne yapılıyor ağrı yok dencek kadar az hissediyorsun ilk dogumsa tavsiye ederim ben memnun kaldım bi sıkıntım olmamıştı
Selhan ZeHRAa size bisey sormak istiyorm ıkınma hissi kaybolmuyomu belden aşağısı uyuşunca nasıl itiyosunuz bebeği bende normal epidural istiyorum ama endişem o daha doktorada sormadim bunu erken diye
Nero Selhan bildiğim kadarıyla iğne sadece acıyı azaltıyor sancı geldiğinde yine ıkınıyorsun ıkınma hissin geliyormuş bence en güzel doğumlardan birisi
ZeHRAa tugcs ben ilk oğlumu prenses doğum yaptim 2 doğum normal yaptım ikincide bile kesi yapılırken hissetmedim kaldıki prenses doğum hiç bi şekilde hissetmiyorsun