[bilinmeyen] Ben 4 aylık hamileyim iki kez boyattım , doktor bir sorun olmayacağını söyledi fakat boyanın 1 saatten fazla saçta kalmaması gerektiğini de belirtti,
Hatta ben lazere bile gidiyorum valla. Bir sorun olmuyor hanımlar ya bebeğin üstüne düşmedikten sonra. Hepinize hayırlı doğumlar. 💋😍😍