MAA Kizlarimmmm nooolirsunuz bana cinsiyyeti soyleye bilirsinizmi? Baba 21.01.1993 Anne 04.05.1996 Son menstr 21.10.2019 Cooookk ihtiyacim var🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Feyzazdra MAA sabredicen akedeş yapmak bide Yok bende 5 haftalıkken aklımda hep cinsiyet sonra 12 haftaya geldik doktorun biri kız diğeri erkek dedi yanı epey sabırrrr 🤷♀️
Tugce1803 mbusra06 Maşallah canım🥰Benimde adetime 14 gün kaldı ayın 21 inde rahim filmi çekildim.Bir yandan da doktorun verdiği ilacı kullanıyorum inşallah bu ay nasip olur kuzum🙏
mbusra06 Tugce1803 ay hadi inşallah 🙏 2 haftacik birsey kalmış tabi daha öncede öğrenebilirsin kan testi ile 🙏
Tugce1803 mbusra06 Yok canım ya hastanede laf oluyor eşim hastanede çalışıyor bende o yüzden adet vaktine kadar bekliyorum😊Artık çok sabırlıyım eskisi gibi değilim🤗