Fa-m-slm benim korkum vardı o yüzden ikikere. Yaptım kan testini bı jere dış gebelik geçirdiğim için yükselmesine baktın Perşembe yada cuma. Gidicem doktora. İlk olumdede kese küçüktü bebekten oyuzden doktor düşük olabilir dedi benim kanamam ağrım yoktu kontrole gittim 10 haftalıkken o zaman anlaşıldı kalbinin durduğu. O zaman kullandım progestan ignesinide vuruldum fitil olarakta kullandım