Beyzaates mrhba izmrde tavmergn tüp bbk merk yaptrdık .. merkze 7 bin tl ödedik sadece ..dr uma 1 kere 200 tl muayene ücreti ödedik. Dr kndi kliniği var o mrkzlede anlşması var . 3 embryo olştu 2 si transfer edildi çok şükür yavrularım bnmle diğer 1 embryomzda dondruldu onn için extra ücret ödemedik .. tüp bbek ilçları sonrasında kullndığım takviye ilçlara da 6,7 bin tl ödemişizdir.. toralde 13 bin tl civarı ödedik ama ilçlar bya yüksek tuttu😞