Ukalaade 34 haftalığım. Dün kontrole gittiğimde benim doktorumda dedi bebeğin boynuna kordon dolanmış diye. Normalde söylemem böyle şeyleri dedi. Perinatoloğa gidicem ben o belki söyler diye söylemiş. Bir sorun teşkil etmez dedi. Her 10 bebeğin 3 ünde görülebiliyormuş.