Bbsm27 Kızlar merhaba ben normalde 19 Mayıs Naciye sandıkçı da takipteydim ama dün kanamam oldu acile Pakize hanima gittim hastane hemşireler ve doktor çok iyiydi ama bazı doktorlar sezeryan yanlısı oluyor naciye hanım normal doğum yanlısı ve iyi bı doktor ama Pakize hanımi daha sevdik kendisini tanımıyorum acaba Pakize eylem hanıma takipte olan var mı nasıl bı doktor?
minimik Bbsm27 merhaba cuma günü randevu aldım Pakize hanıma ilk defa gideceğim arkadaşım kendisinde doğum yaptı çok memnun kaldı onun tavsiyesiyle randevu aldım inşallah bende memnun kalırsam doğum paketi almayı planlıyorum
Bbsm27 minimik evet iyi bir kadın gerçekten ama acaba en ufak biseyde hemen sezeryan yapar mı onu merak ediyorum