nursiracc ZmrtDilaa Keşke 40ta gelse bizim kız 😂hatta 50 de olabilir 😂😂ama 27 kasımda yanımızda olacak
Demirleblebi ZmrtDilaa bende 39 olsun istiyordum ama benim doktorum 38+0’a tarih verdi. Ve artık ortalarda dolanmalar bitti, git otur evinde erken gelmesin dedi. 😂
Badevehande ZmrtDilaa bende 38-39 da suyu gelip pırt diye doğuranlara hayranım keşke bende öyle doğursam diyorum 😅
ZmrtDilaa Badevehande Ya Ben 39 Doldursunda Spinal Sezeryan Düşünüyorum Çokta Kilo Aldım 54.70 oldum bebek en son 2200 🤭
Badevehande ZmrtDilaa 54 kilo musun o kilo mu 😅 ben kalmadan önce bile 56 ydım🤣 isteyerek mi sezeryan olacaksın
ZAsk Badevehande 33+4 Sezaryen olacağım ben. İlki de sezaryendi. Ben sizin için dedim İnşallah diye 😁
Badevehande ZAsk valla bende bilmiyorum haftaya belli olacak Doğum şeklim ama ilk olduğu için ikiside olma ihtimali var canım 😅
ZmrtDilaa nursiracc 19 da muaaa var bakalım 39 olmadan almam dedi erken bi şey olmazsaaa 40 haftayııı çok Seviyor drlarr