Gzdclktk YummyMummie aldım ve çok memnunum. Doğumdan sonra başladım ben kullanmaya 1ay oldu şükür hiçbir sıkıntım yok
Slnbsr YummyMummie arkadaşım kullanıyo benim. Resimlerde büyük gözüküyo. Küçücük bir şey. Sadece göğüs ucunu kapatıyo. İçi de hafif sütle dolunca göğüs yara olmuyo. Diğer kalkanlar daha büyük onlar bi değil. Ama ben gene de almıcam😀
Nuraslanklc YummyMummie almayı planlıyordum ama avent göğüs kalkanını da kullanan herkes çok memnun 🤷🏻♀️ Arada ciddi anlamda fiyat farkı olduğundan avent alacağım şahsen
YummyMummie Tgb2310 keramet gümüş olmasındaysa hiçbir farkı olmaması lazım mantıken. Belki saflığı değişiyo olabilir. Hiçbir fikrim yok doğruluğu konusunda
Badevehande Alın diyor alanlar memnun ama ben çok pahalı diye almadım ihtiyaç duymam inşallah göğüs yarasına devamlı kullanımda geçiriyor diyende var göğüs yarası olmadan kullanmaya başlayınca hiç yara olmadı diyen de kimi bebek zaten hiç emmiyor göğüsün yara olmaya fırsatı olmuyor
YummyMummie Badevehande sanırım doğumdan bir kaç hafta önce başlanıyo kullanmaya. Çok yerde çok kişiden önerildi ama bilemedim. İşe yarıyomuş diyolla 😊 ama araştırmadayım henüz 🥴
Badevehande YummyMummie göğüs kalkanı alıp önce o denenebilir bence çünkü kuruyan meme ucu çatlıyor ve tişörte değdikçe yara kanıyor göğüs kalkanıda koruyor ve biriken süt tedavi ediyor . Bazıları sadece göğüs pedi kullanıyor seçenek çok😊
Gzdclktk YummyMummie ewet silverette kullandığım kesinlikle doğru şimdiye kadar hiçbir sıkıntım olmadı şükürki. Emmediği zamanda göğüsten gelen sütte içinde birikiyor o yüzden hiç nemsiz kalmıyor.
Msnonstop @YummyMummie kuzenim dogumdan hemen sonra kullandi ve hic yarasi olmadi. Cok memnun kaldi bana da tavsiye etti.
YummyMummie Slnbsr asdffgh 😂 tabi tercih meselesi. Madem böyle bişey gerekli iyisi olsun bari 😊 bi de kremler filan çocuk için sağlıklı mı sonuçta emecek çocuk kremler ne kadar silinse bile. Aaayyy ne zormuş ana olmak 😍😂 şimdiden 🙄🥴🤔
Lirlonfa Kalkan çok önemli diyorlar arkadaslar silikonda belki iş görüyordur ama gümüş ne de olsa tedavi etme özelliğine sahip serin serin rahatlatır diye düşünüp aldım ben ama silvernurse aldım ben indirimde vardı 135e denk geldi trendyoldan baya uyguna almıs oldum. Sonuçta hepsi 925 ayar gümüş ise o kadar pahalısını almak bana göre mantıksız zaten
Badevehande Duuyguum düşünüyorum ama doğduktan sonra bi sıkıntı hissedersem sipariş verecem emzirme sütyenine göğüs pedi koyarak başlıycam belki pamuk yara yapmaz
12_yil_sonra Badevehande ben ilk gebeliğimde göğüs yarasından çoooook çektim resmen hüngür hüngür ağladım acıdan . Olduktan sonra almayın derim çok geç çünkü . Ben bu kez baştan alacağım . Gümüş kapak ve lansinoh krem
Badevehande Duuyguum bebek memeyi doğru kavrayınca yara olmuyormuş aslında göğüs pompası aldım manuel onu bile düzgün yerleştirmeyince canım yandı