neviinn Kızlar 22 haftam bitti bugün Geçtiğimiz iki hafta bebeğimin hareketlerini gayet iyi hissediyordum son 2-3 gündür günde bir yada iki kere hissediyorum onlarda çok kısa sürüyor Ctesi randevum var o yüzden panik yapmamaya çalışıyorum Bu haftalarda normal deniyor da işte gel de anlat 😍 Aynı durumu yaşayan var mı bu haftalarda ??
Sghslove neviinn evet o haftalarda az hissedilebiliyor canım 28den sonra sayman gerekiyor günde 10 hareket. ☺️🥰 yine de çok endişeleniyorsan ara doktorunu rahatlatır seni daha çok