dileksagir44 Evde test yaptim cikmadi ama kan tahlili yaptirdim doktor gebesin dedi BTA-HCG 43.11 2 gun sonra gel dedi ama cok heycanliyim
Syd34 dileksagir44 evet canım gebesin 5 üzeri değeri gebelik oluyo ama daha yeni gebelik olduğu için değer az o yüzden 2 gün sonra tekrar kan ister doktor 2 katına çıkmış mı diye hayırlı olsun bu arada
busraburcak dileksagir44 canım benim 23.06 çıkmıştı şuan 5+6'dayız şükürler olsun hamilesin tabiki hemde değerin kaç çıktığı değil iki günde bir iki katına çıkması önemli olan
Zeyzey77 Hamilesin tabi ki bazen evde yapılan idrar testi hemen sonuç vermiyor. En iyi sonucu kan testi veriyor ama yarın tekrar kan ver 2 kat artmış olması gerekiyor sonucun