Esravepuli ben kullandım ve biliyorum ki onun faydası oldu. Secdesi var onun internetten bak istersen 2 rekat mı ne.duasını oku suyuna okuman şart değil.önceden de secdesini yapıp duasını okuyabilirsin biz öyle yaptık yani.sancıların başladığında suya koyuyorsun Doğum bittiğinde çıkarıyorsun ben suyunu falan içmedim