Sukufe tedirgin olmayın şuan 13+6yız bizde aynı sizin gibiydik çok çok bulandım var ve kusmam yoktu ama 11 ve 12. Haftalar da kusma başladı çok değil günde 1 defa 1 hafta arayla ve o kadar rahatlatıyordu ki o mide bulantısından sonra iyiki istifra ettim diye dua ediyorsunuz 😂 göğüs ağrılarım yüzünden uykumdan bile uyanıyordum kesinlikle yüz üstü ve yan taraflarda yatamıyordum eşimin eli falan çarpsa öldüresim geliyordu ama zamanla geçer merak etmeyin ❤