Momof2child hayır canım hiç zararı olmaz bana ilk 10 hafta hep alttan bakıldı şuan 33+6yım 🥰 doktorlar zararı olsa yapmazlar zaten hatta geçen gün bile rahim ağzı uzunluğunu ölçmek için alttan baktılar bebeğin yeri o kadar sağlam ki ultrason cihazıyla ya da alttan muayeneyle bir sorun olmaz sorun olacak riskli bir durum olsa doktorlar yapmaz içini ferah tut