Ozge91 Ben 34 haftalık hamileyim baya kilo aldım doktor bana normal Doğum çok riskli olur masada kalırsın dedi kilolu olup normal Doğum yapan var mı aranızda
Osse Ozge91 benim teyzemde baya kiloluydu normal Doğum yaptı hatta doktoru sezeryan yapamam seni demişti suni sancı vererek not al Doğum yaptırdı doktoru
Pinkberry Ozge91 Ben de 100 ile hamile kaldım. Daha 3 ay yeni bitti ama 104 oldum 😔 İnşallah gönlünden geçtiği gibi sıkıntısız şekilde normal doğum yaparsın. Daha önce yapanları okudum ama insan tereddüt ediyor, çok haklısın.
Ozge91 Pinkberry bende 100 kiloydum hamile kaldığımda ve çok hızlı kilo alan biriyim şiştikçe şiştim 115 oldum daha da var hatta Allah yardımcımız olsun kilodan bıktım bıktım
Aycann Çok kilolu insanlar için sezeryan daha tehlikeli bence bi araştırın hemen sezeryan olmak yerine . Ameliyat sonrası iyileşme süreci vs. Daha zor.
KbraFatih Merhaba hanımlar benim doktorum kilo asla normal Doğuma engel değil dedi Doğumun kilodan çok çatı ile alakası varmış doktoruna bu konuda ısrarcı ol bence sonuçta oda çok iyi biliyordur kilo ile normal Doğumun bağlantısını kolaya kaçmasınlar !
Nlnylmz 90kiloyla hamile kaldım 105 kilo oldum ben de 32.haftamdayım ne zamandır korkudan tartılamıyodum o kadar sinirim bozuldu ki napıcam hiç bilmiyorum