Seah rabbim sizlere sabır versin çok geçmiş olsun. İnşallah bu günleri de atlatırsınız. Bol bol inşirah dinleyin dua edin, imtihan dünyası biliyorsun. Hiçbirimizin garantisi yok ki,9. Ay bile bebeğini kaybeden var. Ben boş gebeliği tekrar yasarım diye korkuyorum ama yersiz olduğunu biliyorum,kalp atışını duysam da garantisi yok. Rabbim nasip edecekse olacak, eğer nasip değilse zaten olmayacak.