ozleem61 Merhabalar 17+6günlük hamileyim ama bebegin hareketlerini hissetmiyorum normalmi acaba siz kacinci haftada hisettiniz ?? Bu arada ilk gebelik .
Mirac2019 ozleem61 daha çok erken en az 22-25 bu haftalarda da normal hissedilir aşırı hissedilmez. 7. Ayda tam anlamıyla hissedersin