Melikekpln 14+4 üm bende hiç kusmadım derken derken şu bir iki haftadır Bi kaç kez kustum ve midem bulanıyor ara ara çubuk kraker yiyorum bastırıyor genelde 5 aydan sonra pek bisey kalmıyor diyorlar ama bakalım bu aralar biraz düzeldim gibi o ağırlıkları bende hissediyorum bazen hatta yemekten sonra çok fazla şişmiş hissediyorum az ve zor yediğime rağmen herşey kokuyor bana hayırlısı olsun inşallah geçer 🤗