zeynep9243 Memnun kaldığınız üsküdar ümraniye civarı doktor önerilerinizi paylaşabilir misiniz rica etsem arkadaşlar
canimoglum53 zeynep9243 ben camlica medipole gidiyorum dr.ayse kavasogluna cok memnunum. 80 tl muayene ücreti canim
EbruCnr yagmurmina12 Ben ilk defa gittim memnun kaldım İnşallah kalan süreçte öyle devam eder. Siz kaçıncı haftadasınız
EbruCnr yagmurmina12 Ben ilk defa gittim memnun kaldım İnşallah kalan süreçte öyle devam eder. Siz kaçıncı haftadasınız
yagmurmina12 EbruCnr 22 haftalığız canım. Kadriye erdoğana ve aslı çilliye de gittim aslı hanım da güler yüzlü ve ilgiliydi ama Elif hanım daha tecrübeli her ay kontrolüm bol sohbetli ve pozitif enerjili geçiyor. Sezaryen olacağım için tecrübe ve güven çok önemli ben memnunum.
EbruCnr yagmurmina12 İnşallah diğer kontrollerimde benimde öyle geçer 😊 Doktor değiştirmek çok zor bi süreç oluyor Aşağıdaki testleri istedi benden Elif hanım Siz netde yaptırdınız? Toksoplazma ıgg Toksoplazma ıgm Cmv ıgm Cmv ıgg Rubella ıgm Rubella ıgg
yagmurmina12 EbruCnr Bendende istedi medipolde tahlil ücretleri pahalı olduğu için hemen ilerde ümran tıp merkezi var bütün tahlillerimi orada yaptırıyorum. Bu tahlilleri ve normal kan sayımı falan da istemişti hepsini birlikte ümran tıp merkezinde 180 liraya yaptırdım. Yakın olduğu için çok iyi oluyor
canimoglum53 erbasbebek normal dogum 1950 Zorunlu sezeryan 2200 Istege bagli sezeryan 4000 Epidural-spinal +500 Suit oda +500 Mesai saati dogum olursa ve doktorunu cagirirsan +850 canim :)