Herkese Merhaba👶🏻
Hamile olduğum öğrendiğim zaman acaba yapabilir miyim Ona bakabilir miyim gibi düşünceler oluştu, böyle düşünürken
25. Haftamda artık doğsa orda canı sıkılır gelse de sevsem dedim Tez canlı olduğum İÇİn böyleydim 🙈Kanamam oldu ilk 10 haftalıkken çok korktum sonrasında yine Oldu ama Allah’ıma şükür oğlumu bize bağışladı
11 Ekim de 37 haftalık olduk ve izne ayrıldık oğlum hadi gel Diye sürekli konuştum çok kalma oralarda ki doğum iznimi Evde sensiz geçirmeyeyim dedim en son kontrole gittiğim
Zaman 40 haftalık olduğun zaman gel 38+4 de tek gitmiştim Eşinle gelirsin tek gelme dedi biraz uzaktı dr a gittiğim yer Ümraniye de oturuyorum Fulya da dr a gidiyordum o da sırf
Su da doğum ve doktorun mükemmelliğinden kaynaklı 🤗 Herkes köprüde doğurursun Merve gitme ne gerek var dedi Ben kulaklarımı tıkadım dikiş olmadan mahremiyete önem
Veren beni ve bebeğimi benim gibi düşünen bir ekip ile doğum Yapmak istiyordum biraz konudan konuya atlıyorum ama insanın
İçi içine sığmıyor🤗25 ekim Cuma sabaha karşı 5 de tuvaletim geldi gözlerimi Açtım üstüme yapıyorum ayyy merve ya rezillik annemlere rezil Oldum 30 yaşına geldi üstüne yaptı diyecekler dedim😅 bide sabah arkadaşıma
Kahvaltıya gidecektim sonra baktım durmuyor altıma yapmıyorum🤣 kardeşimi
Uyandırdım suyum geliyor kan da geldi dr ü aradım geç Hastaneye nst çektir dedi Acıbadem Fulya’ya geçtim nst ve Muane yapıldı 2 cm açıklık dr um hemen geldi çok az var açılma Arkadaşıma gitsem de orda biraz sancı çeksem öyle gelsem dedim tamam dedi,
Sonra arkadaşıma gittim orda yürüyüş yaptım duşa girdim Arkadaşımda otururken Müge anlıyı izledim 😂 stresimi alır dedim
Snap atmış arkadaşım bende onu paylaştım dr hemen beni aradı Merve oksitosin karanlık ortam sakinlik nerde tv izliyorsun 🤭hemen gel hastaneye Yatışını veriyorum beni aldı bir korku 🙄 Allah dedim başlıyor nasıl Doğacak hemen canım ebem geldi odayı karanlık yaptı müzik açtı Odaya biri gelse güzelce dışarı çıkarttı ne derse yaptım tüm hareketler Gören şaşırıyordu ama beni hem rahatlattı hemde oğlumu doğru
pozisyona getirdi midem bulandı ben dayanamıyorum dedim ve Çıkarttım tamam doğru pozisyon ve rahmin inceliyor güzel bişey kusman Dedi sabah 5 de olan 2 cm akşam 4 5 gibi hala aynıydı eğer ebem Olmasaydı sezaryen için yalvarıyordum 😖Çünkü ne olacağını insan kestiremiyor ama her gelen kasılma da Bunun daha kötüsü olacak merve bu seni yıkmasın ve sana oğlun Gelecek sızlanma diye kendimi hep sakinleştirdim pes etmeyeceğim Diye odada 4 döndüm kimseyi değil sadece ebeyi istiyordum o beni anlar
Bana dokunsa beni rahatlatacak diye düşünüyorum öyle de oldu Ebem sabaha kadar sürer açılma çok yavaş dedi tabi ben duymadım
Dayanamayacak gibi oldum hadi gel seni duşa sokayım dedi ebem Orda rahatladım çatala çıkacak kıvama kadar oradaydım, Sonra hadi merve doğumhaneye havuz hazır dedi yürüyecek dermanım Yok gibiydi ama sona yaklaştım dururmuyum asla 🥰 Doğumhaneye gittim çatala çıktım dr um da ne derse onu yaptım bi ara Ebeme yapamayacağım galiba acıktım dedim Sancı geçince yine konuşuyorum tabi kalp atışları o kadar düzensizdi ki Sezaryen bile olma ihtimali vardı bebek de yorulmuştu ıkın hadi merve Dedi ıkındım suya girmek istiyormusun dedi evet dedim hadi kalk dedi Yardım ettiler suya girdim otururken oğlum bi çıktı kordon dolanmış Suda takla ata ata çıktı ve kucağımdaydı oğlum 25.10.2019 22:29 Bizim de hikayemiz böyle başladı benim önerim sadece özel ebe tutmanız imkanınız varsa ben sabah 5 den akşam 22:29 da süren sancılar çekilmezdi ama en son eş çıkarken çatalda doktoruma dedim bi de doğum iznim biterken 2. Bebeği yapıyormuşum 😂 çatalda bunu söyleyen ilk insansın dediler doğum yaptığım günü özledim ne diyim Allahım herkese hayallerindeki gibi doğum nasip etsin 4. Günden herkese selamlar hakkınızı helal edin ve tüm bebişler sağlıkla gelsin güzel uykuları olsun AMİNNNN @
@Merdogalt