Bosnian17 Selufkaa valla bizde de yok maalesef Sık sık ağrı var ama düzenli değil bekliyoruz ama galiba gelmicek kendi. Perşembe kontrolümüz var cuma suni verecek doktorumuz.
Selufkaa Bosnian17 doktorum 41 e kadar bekleticek beni bakalım hayırlısı. Suni den biraz korkuyorum 🤔
Bosnian17 Selufkaa ben de açıkçası korkuyorum biraz ama benim doktorum bekletmek istemiyor İlk doğum olduğu için kilo alcak durunca zor olur diyor hem de kaka falan yapabilir vs.
Masal_2538 Son 70 ama biraz sıkıntılı gebeligim olduğu için cumartesi sezaryan tarihim belli olacak tansiyon yükselmesi ve bebegimin geriden gelen bir bebek olması kilo alımı yavaş olduğu için erken doğum yapcam