Canmoglm Slhg o doktoru bilmiyorum ben 29 haftaya kadar Çamlıca erdeme gittim. Doktor bana o haftada sezaryeni tavsiye etti. Benim de tanıdık ebe vardı o hastanede ona yazdım açık açık biz sezaryen seviyoruz daha sağlıklı dedi. İyice araştırın derim
Kbrbrl Slhg bende cakmak erdem kadriye hanıma gidiyorum. 5 yıl önce 1. Kızımı onda sezeryan dogum yapmıştım hiç bir sorun yaşamadım. Şimdi 6 kasım da tekrar sezeryan olacağım nasipse.