Marayy kızlar ben çatlatma tedavisi olucam dün iki tane 17 mm yumurtam vardı ve adetimin 10 günüydü estradiol 110 çıktı düşük bi değer mi Çarşamba gecesi çatlatma iğnesini vurulucam bilenler yardımcı olursa sevinirim
Guul Marayy siklusun 1. yarisi yani yumurta olgunlasmaya basladigi evre 1.-13. gun arasi degerler 25-200 arasi normal kabul edilir ki seninde 10.gun daha bence normal. 14.gunden itibaren yani catlamaya yakin evrede degerler 150-300 arasi.
Marayy Guul benim bu kanı verdikten 3 gün sonra daha iğne vurulup büyütülüp çatlatma iğnesi vurulacak
Marayy Guul çok moralimi bozdum bu değer icin umarım biraz daha yükselir daha önce aşılama öncesi 35 cıkmıstı 😞
Guul Marayy bak ozaman cok dusuk cikmis simdi 110 ve 10.gun icin cok iyi bi deger. Henuz catlamaya bir kac gun var ozamana kadar olmasi gerektigi gibi yukselecektir merak etme. Bu arada 17 mm simdiden cok iyi
Marayy Guul iğnelerle büyütüldü umarım bu ay bi aksilik olmaz boşuna Morelimi bozmuş olurum gerçekten desteğiniz için sağolun 🙏❤️
Guul Marayy morelini bozma iyi düşün. Bende senin gibiydim yumurtlamamda bir problem olmadigi halde igne tedavisi gördüm değer olsun yumurtanin büyüklüğü olsun seninle hemen hemen ayniydi. Sonra benimkisi tutmadi ama eşimin bazi spermlerindeki kromozomlarda sıkıntı varmış o yuzden olmadi. O yuzden aşılama yapicaz. Ama inaniyorumki sende ise yarayacaktir insallah dualarim evlat sahibi olmak isteyen butun anne adaylari icin 🙏🙏