Nazli_bebegim Kızlar ayaklarım hep buz gibi iki üç tane çorap giysem bile hiç ısınmıyor sizce neden olabilir
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Nazli_bebegim Demir eksikliğin varsa kansızlık yapar çok üşür ısınamazsın.Kan değerlerine baktır bence.
Minnosannis1 Nazli_bebegim bende öyle pandufla geziyorum anca öyle ısınıyor. Kanım falanda düşük değilmiş gayet iyi çıktı
Mucize_istiyorum22 Nazli_bebegim ev ayakkabisi al cok sıcak tutuyor 2 senedr kullniyorum cok memnunum hatta şuanda ayağımda ohh sıcacık ama bot tarzında olanlar değil hayvan figürlü püsküllü olanlardan al👍
Guliguli Ben kendimi bildim bileli elim ayagim hic isinmaz üsümüyorum ama hep soğuk esimde hep kizar ayaklarin buz gibi usuyorsun diye ama ayakkabiylada yatsam isinmaz o ayaklar 😂