Smyyeb 35+3 deyim ve dün geceden beri karnımda ağrı var gaz sancısı değil ama gece uyutmadı doğum sancısıda değildir heralde üst tarafta çünkü.. neden olur bileniniz var mı ve bununla nasıl baş edebilirim 😬 ilk gebeliğim tecrübesizlik başa bela 😀