Goncazafer Arkadaşlar merhaba ayın 1 inde regli gunum.bugun 3 gun kala beta verdim 7.1 cikti sizde normal bi degermi ?
madl41 Goncazafer Normal canım geç döllenme olmuştur . 2 gün sonra bidaha kan ver🥰 Benim adet günü negatif 2 gün sonrası 61 di☺️
Merryy Goncazafer canım benim adet günüm 7.4 çıkmıştı şuanda 7+6 haftalığız takip et iki günde bir iki katı artması lazım hayırlı olsun ☺️
mrskorkut Goncazafer canım hayırlı olsun inşallah 😍🧿 Bnim de adetime 5 gün kala 9,13 çıkmıştı adet günüm 101,4 çıktı şimdi adetim üzerinden 4 gün geçti bugün yine kan vereceğim Allah’ın izniyle yükseliyor geç döllenme yaşamış olabiliriz 🙈🙈
Anneolcam Goncazafer 5 üstü çıkınca normal canım hamilesin çok şükür Rabbim yükselmesini nasip etsin inşALLAH 🤲🏻
Hifask44 1 hafta sonra tekrar kan ver canım eğer yükseliş varsa normaldir ama yükseliş olamazsa normal değil bende adetime 3 gün kala verdim 80 çıktım ona bile normal değil denildi
Goncazafer madl41 insallah ya yorumun icimi rahatlatti inslalah benimkide oyle olur rabbim saglicakla kucagina almak nasip etsin 🧿❤️
Deebg madl41 ben adetime 4 gün kala kan verdim negatif çıktı adetim 2 gün geçti şimdi umudum yok ama 🤔
Goncazafer Merryy insallah benimkide oyle olur ya rabbimden hayirlisini diliyorum uzun suredir istiyordum İnsallah
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Goncazafer Adet 10gün geçtikten sonra yapılan kan testi daha sağlıklı sonuç veriyor.Stres yapmadan bekle hadi hayırlısı🙏🏻
Belirsiz Goncazafer canım değerler ne zaman döllendiğiyle ilgili olarak geç ise düşük te olabilir. Önemli olan 2 günde bir iki katı olacak mı diye kan değerlerine baktırman olur. Onun dışında burada değerin düşük benim değerim şu kadar büyüktü bu kadar küçüktü diyen çok olur. Ama dediğim gibi döllemdipi güne göre değişir. Bence hamilesin. Hayırlı olsun 😍
kitapkurdu Goncazafer benim 2 gün geçmişti 43 çıktı. 1-2 gün sonra tekrar ver yükselme ihtimali çok yüksek. İnşallah olur 🤲🏻 Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
Semaakar Benim adetim geçtikten 3 gün sonra 1, 3du yoktur diye üstüne düşmedim daha sonrasında binlere çıkmış doktorum geç döllenme olmuş dedi