Seson35 Merhaba, iyi günler canım ben Hatem hastanesi Nazan Özdemir'e gidiyorum ve çok da memnunum, benimde bi kaybım oldu kafa kemikleri gelişmediği için bunun yüzünden doktorumu değiştirip tavsiyeyle Nazan hocaya geçiş yaptım ve çok da memnunum çok güzel ilgileniyor, tanıdığımın da kan pıhtılaşma sorunu vardı ve o doktorda doğum yaptı çok ilgili bi doktor tavsiye ederim.😊