Grlrrr Kızlar gebelik haftası ilerledikçe dayanılmaz bir hal alıyor bu durum. Geceleri sanki ciğerlerim yanıyor gibi uyanıyorum gündüzde öyle. İlaçlar fayda vermiyor sizin bir öneriniz var mı bu konuda
Rbs111 Grlrrr çare yok sanırım ne şurup ne de başka birşey . İnan hergün çekiyorum . Salatalık ye biraz rahatlatıyor 😞
Fatosduzgun55 Grlrrr benımkı hala gecmedı 35+4üm drum surup verdı cok cok dayanamadıgım zaman ıcıyorum ama anlıkk sabaha yıne aynı. Bana soguk süt ve sade sodadan baska bırsey fayda edmedı. Onlarda gecıcı çözüm malesef 😔
Deriko Oncesındede mıde den reflu rahatsızlıgım vardır hamılelıkte dahada zırlanıyorum ama soguk sut tavsıye ederım surup ve sade sodayla rahatlayabılıyorum ama sureklı oluyor su bıle ıcsem 😔
Slinn Her mide yanması postuna yazıyorum şuruplar çözüm değil anlık rahatlatıyor süt de aynı. Ben çok uykusuz geceler geçirdim mide yanmasından ağladığımı biliyorum en son doktorum pulcet hap verdi kurtuldum çok şükür. Doktprunuza sorun ve hiç vakit kaybetmeden o ilaca başlayın kurtulursunuz kızlar.
gurcem Arkdaslar refluye surup fayda etmıyor nexıum verıyor doktorlar onu ıceceksınız baska turlu hayat sıze zından ben soleyım.Bende ıkı hafta uyumadım 24 saat kustm aksam yataga yatamaz hale gelmıstm bende begeımde beslenemıyorduk doktorum hemen nexıum verdı.Reflu bu gecıstırmeye benzemez mıdenızde sonra yara cıkar