Arzumworld 15+2 olduk ama bu bulantilar daha devam gece uyku yok her kokudan nefret ettim artik zorluyor beni var mi bu durumda olan Sizlere iyi gelen yada tavsiye edecrginiz birsey var mi
Eesrayldrm merhaba bende aayni durumdayim 15. haftamdayim ilac kullaniyorum ilaci biraktigim anda kusma istahsizlik basliyor 😑dr ilaci bırakırdı 2 gun eski gunlere donunce tekrar basladim ilaca.doktoruna danis istersen canim prilam dr kullaniyorum.