A_C_04 2 gün geçti şimdi test yaptım negatif çıktı ama aşırı karin ağrısı ve gaz sıkışması sanki hiç böyle olmamıştı bir kasik ağrı sonra mideye sonra böbreklerim ağrıyor ama ağrısı kısa sürüyor birden oluyo
Guligul A_C_04 acele etmeyin 3 gun gecikme hemen anlam cikarilacak bise degil. 5-7 gun gecer ve hala olmazsaniz o zaman bi test yapin. Hayirlisi olsun.
Cokokuyan_dorukusunannesi48 A_C_04 Adet 10 gün geçtikten sonra yapılan kan testi doğru sonuç verir.Kasık ağrısı sökülmediği içinde olur.Stres yapma yeter ki miniğin gelecektir🙏🏻
A_C_04 Ayse-karadag yarın vermeyi düşünüyorum bugünde 2 test yaptım olmadi sabah yapılması gerekiyor muş oda olmadi
Seyma_1234 A_C_04 ben bebe time ile yapmıştım 2 defa da doğru gösterdi adetim geçmemişti adet başlangıç gunumdu belki test iyi değildir diye sordum