Momyorgun siz bence tekrar şeker ölçümü yaptırın, belki de sonuç yanlış çıkmıştır belki de yoktur. Bende de şeker çıktı 182 en son 146ya düştü, 32+5 te kilosu 3kg dı, şu an 33+4 olduk, yarın yine ölçüm yapılacak çok dikkat edemiyorum yediklerime ama inşallah düşer. Bu arada günde 1 çay kaşığı toz tarçın tüket şekeri düşürüyor doktorun söyledi ben bir kase yoğurda koyup yiyorum ve yürüyüş günde 20-30dk şekere çok iyi geliyor.