Kaderszgn Merhabalar 15haftalık hamileyim saçlarımı boyatmak istiyorum ama boyatılmaz diyorlar boyatan varmı hamilelikte ☺️
MuhammedhafsanuriBetul Kaderszgn ben 4. Ayımdan sonra boyatmaya başladım canim ama tabikide gene kendi doktoruna sormakta fayda var benim doktorum 4. Aydan sonra risk olmadigini soyledigi icin boyadım