papatyam95 Daha doğumunuza var o son ana kadar belli olmuyor çıkabilir yukarı yani hemen ameliyat derdine düşen doktorlara da şaşırıyorum. Ben 10 haftalıkken kanama dolayısıyla gittim doktor bana korkma bu çocuk düşüceğe benzemiyor plasenta rahim ağzına yakın ondan olmuş dedi. Bi hafta içinde başka doktora gözüktüm. Ben kapalıyım bana diyordu inançlı birine benziyorsun düşük tehliken var olsun bi daha olur falan dedi. Ne yazıkki öyle mal doktorlara denk geliniyor. İlk gittiğim doktor çok yorulma evi süpür dinlen, sil yine dinlen böyle işlerini hallet ama hayattan kopma çocuğun durumu iyi dedi öyle de oldu hatta normal bile yaptım☺️ Sende yüreğini ferah tut aklına kötü şeyler getirme.