Nesibeferit peki o kürtajından ne kadar sonra hamile kaldın canım.
Bende duydum kürtaj daha zormuş. Bence de kürtaj zordur :( Ama doğum mükafatını kucağına alacaksın onun mutluluğuyla daha acısız olacak 🌸 allah hayırlı etsin canım bir avazda kurtul inşallah😊