[silindi] demekki sen düşük yaşıyorsun şu an kalan parça var mı diye kürtaja alınacaksın heralde. Çok teşekkür ederim rabbim bir daha hiç birimize yaşatmasın. Ben 12 Eylül de bu talihsiz durumu yaşadım doktorum 2 ay deneme dedi önlem amaçlı. Sonrasında başka bir doktora gittim. Gittiğimde ilk adetim bitmişti artık deneyebilirsin dedi ama 2 tane de test yaptırmamı istedi kan pıhtılaşması gibi onların sonuçlarını beklemeden dene falan dedi ama ben sonuçlarını beklemek istedim 2 hafta kaldı işte onların çıkmasına o zaman ile 2.adetim de olmuş bitmiş olur inşallah testlerde de bir sıkıntı yoksa deneyeceğim