Hatice_mustafa Buseeeee 18+5 oğlumun hareketlerini hissetmeye başladım 2 gündür. Çok güzel geçiyor hamileliğim sadece sirtim agriyor ara sira onda da goguslerim asiri buyudu ondandır diyorum.
Kubraseyit00 Buseeeee 18+4 tekmelerimiz var çok şükür. Cok ayakta durunca belim agriyo kuyruk sokumum agriyo 🥺 bide çok halsizim hic yataktan kalkmak istemiyorum. 2.5 kg aldım 🤦🏻♀️
busra-mutluanne1 Buseeeee bugün tam 17+0 olduk şükür 😊 bi hafta oldu doktor kontrolü geçeli ama şimdiden çok özledim göresim var miniğimi🥰 benimde kasıklarda arada ağrı oluyo hafiften birde gögüslerim büyüyor sütyenlerim olmamaya başladı 🥺
Onunannesi Fidan3594 kaç kilo aldınız ben 17 haftalık gebeyim 65 ile hamile kalmıstım ilk üç ay kusmadan dolayı 58 e düsmüstüm simdi tekrar 64 olmusum 🥴🥴
Gizem_melek 17+4 haftalığız bi kaç gündür sol tarafımda sancımsı ama rahatsız etmeyen ağrı var bebek büyüyor diye mi böbrek sancısımı anlamıyor tereddütte kalıyor insan :/
Elferdm Merhaba kızlar 18+5olduk bizde sağ kalçamda ağrı oluyor genellikle sizde durumlar nasıl hafifde kasik ağrısı
Elferdm Hatice_mustafa Benin bebeklerim ikiz biri kız biri oğlan Allh bağışlasın canım senide ben henüz çok fazla hareketlerini hissedemiyorum 😊
Zzzzz 17+6 artı 3 kg ☺️ bu 3 kiloyu 15 haftadan sonra aldım inanılmaz iştahım açıldı bu beni korkutuyo biraz 😀
Tugce_1006 18+3 haftalık şuan başlarda çok kustum 2 3 kilo verdim şimdi aynı kiloma geri döndüm ama kilo almıyorum daha fazla aynı duruyor bundan sonra alırsın diyorlar dışardan bakınca da pek belli değil hamile olduğum bide hala hissetmiyorum ilk hamileliğim galiba ondan 😊
Minigim_ 17+4 Bizde bulantılar hâlâ devam tam gecmesi ama 2 kilo almışım şimdiye kadar hareketlerini de hissediyorum
Zeybep-bilgic_ Gizem_melek amin inşallah bian önce gelsinler kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 😍😍😍