nurcel Kızlar merhaba, 14+2 haftalık hamileyim sol kasığıma girip çıkan iğne gibi bir ağrım var. Normalde ağrıdığı gibi yürürkende ağrıyor. Kanama vs bir durum yok. Ama bu haftalara kadar böyle bir şey yaşamadım. Sizce normal mi? Doktora gitmeli miyim?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 nurcel Doktorunu bilgilendirmen iyi olur.Ara ara ağrın olabilir ama sürekli ise kontrole gitmende fayda var.
Yagmurferdic nurcel Kontrole gidince doktoruna söyle mutlaka fakat benim kasık ve bel ağrım sürekli olarak vardı diyebilirim. Hala da vardç. Biraz ayakta durunca başlıyor. 5.ayımızdayız biz