ilkbahar Arkadaşım üniversite hastanesinde doğum yapmıştı.. Başımda bi sürü tıp öğrencisi vardı bi de hoca onlara anlatıyodu bi yandan demişti.. Gerçi asistan yaptırsa doğumu o kadar öğrenci olmaz..