Htczfr Ablam 39+3 ti dün doktor kontrolü vardı doğsun istiyorlardı artık doktorda nisanini mudahaleyle sıyırmış akşamda yürüyüş yapmışlar ve 40-50 dka içinde doğum yapmış 😊😊
Deniz14 Htczfr ay ben de 3 kez teyze olduktan sonra yakında anne olucam teyzelik bambaşka annelik daha da başka 🙈❤
Htczfr Perimm evet gece doğdu ben grip olduğum için gidemedim geceden beri heyecanlıyım o doğum yapınca sıra bana geldi 😊😊
Burcinn Ne guzel hayirlii olsunn sagliklaa büyütsunler insallahh 😊 darisi biz hamislerin basinaa artik 😊
Htczfr Burcinn aynen cnm ablam 4 kat çıkıyordu hergun hareketliydi merdiven çıktığı için doğumu kolay olmuş bebek büyük olmasına rağmen 😊
Burcinn Htczfr bende hareketliyim yuruyus falan da yapıyorum baya ama merdiven pek çıkmıyorum evim 1.kat oldugu icin 😄 biraz çıkayım bu hafta barii
Htczfr Burcinn aynen çok faydası olmuş bizim evdede asansör var bi kere merdiven çıksam 2-3 asansörü kullanıyorum bende bi kaç hafta kala merdiven kullanicam sürekli 😊
Burcinn Deniz14 ne güzel canim ikisinidr yaşamış olcaksin ben daha teyze olamadim once ben davrandim once anne olucam oyuzden 😄