kartanesi02 gulsahklycc bazıları 37 bazıları 38. Hafta yapıldığını söylüyor sanırım doktoruna bağlı ayrıca bebek tersse hiç yapmıyorlar ne zamn dönerse ozamn yapılıyor dönmezse 39 da direk sezeryana alıyorlar arkadaşım öyle oldu yani
Dilaracicek Doktordan doktora değişiyo ağrım var kadılmam var vs dersen acilden gidersen 28de bile bakılıyo bana 28de bakmıştı. Kendinizi kasmayın doktorun dediğini yapın kendinizi kastığınız an acı hissedersiniz bacaklarınızı iyice yana açmanızı kendinizi kasamamanızı tavsiye ederim 👍🏻☺️