nurcel
Kızlar merhaba, 14+2 haftalık hamileyim sol kasığıma girip çıkan iğne gibi bir ağrım var. Normalde ağrıdığı gibi yürürkende ağrıyor. Kanama vs bir durum yok. Ama bu haftalara kadar böyle bir şey yaşamadım. Sizce normal mi? Doktora gitmeli miyim?