Adimadim Ben normalde de ne yiyorsam degistirmedim sut cok icmezdim her aksam sut icmeye calisiyorum sadece o kadar
Sermec Anasinifci canım ben acıkta süt içiyorum ama cok iyi kaynatıyorum ayrıca aldıgım sütten de yogurt yapıp yiyorum ve tahlillerimde cok güzel cıktı bence cok ıyı kaynattıktan sonra bir problem olmaz