Sebahatmrtk Merhaba, 33 haftalık hamileyim son 3 gündür yogun olarak gece sol tarafımda belin üst tarafında yanlarım da uyuymayacak ağrı veya sancı gibi birşeyler oluyor sabaha karşı dala biliyorum randevuma daha var sizce normal mi yoksa bi acile görünsem mi ?
11bsb Sebahatmrtk ben aynısını 1 haftadır yaşıyorum 18 haftaligim böbreklerimden şüphelenniyorlar şimdi 😥
rukiye-02 Sebahatmrtk bence de böbrek sancısı olabilir daha önce taş düşürme filan oldu mu hamilelikte genelde sağ taraf şişer ama
Sebahatmrtk rukiye-02 evet dün doktora gittim bende böbreklerimden şüpheleniyordum ama bir sorun yok dedi bebek geliştiği için agrı kesici iç acıyı çek dedi kısacası çok zormuş 😰
rukiye-02 Sebahatmrtk benim sağ böbrek o kadar şişmiş ki artık çocuğu mecburi olarak alıyorlar 3 gün sonra dayanacak gücü kalmamış hem üroloji hem kadın doğum girecek ameliyata 😥
rukiye-02 Sebahatmrtk çok şükür canım bebek iyi 2700-2800 arası dedi bebeğe 38+2 de olmuş olacağız doğuma gireceğimiz gün haktan hayırlısı
Sebahatmrtk BGLM çok zor ben doktora gittim içim rahatladı mutlaka görün derim canım çünkü ben öyle acı çekiyorum ki kesin bebekle alakası yok ben ölüyorum dedim gece kalkıp evde geziyordum yani şimdi hafifledi şükür
rukiye-02 Sebahatmrtk inşallah canım 🤩normal doğum olmayacağı için öyle çok atraksiyonlu olacağını sanmıyorum ama 😅
Sebahatmrtk rukiye-02 doğum doğumdur sonuçta bi can cıkacak ve ilk karşılaşmanız Allah yardımcın olsun❤️🥰
rukiye-02 Sebahatmrtk inşallah ya bıçak altına yatma fikri korkutuyor bi yandan diğer yandan da kızıma kavuşma heyecanı çok karışık duygular 🤭
Sebahatmrtk rukiye-02 bende öyle bazen diyorum korkuyorum zaman gelmese sonra diyorum artık kavuşayım acıysa acı 😂
rukiye-02 Sebahatmrtk bi başlasın da illa ki zamanla acı da geçer ama bebek de beni korkutuyor ya bakamazsam diye