Arzumworld hilal_yener ilk gebeliklerde 20 haftadan sonra hissediliyor ortama cnim daha var ama sen genede sev oksa konus hisseder o annesi seni
Senaysn hilal_yener bacım şükret daha ne istiyorsun keske bende öyle olsam. Her gün kusmaktan nevrim dönüyor masallah böyle bulantısız geçirenlere 😂
Tugcem92 hilal_yener bulantısız kusmasız sıfır şikayet ile 3 ay geçirdim ve kızım olacağını öğrendim:)
Ysssm valla kızlar benimde mide bulantım olmadı ama sarı renk akıntım var sürekli bebege birsey olacak mış gibi bi his var hep içimde sizdede böyle oluyor mu 9+4 üm bende
Elons Bizde 9+6 olduk bugün kusma bulanti gibi jir sikayetim yok col sukur ara ara kasik agrilarim oluyor o kadar merakla cinsiyeti bekliyorum
Minnosannis1 Elons seninle aynı haftamız ve günümüz cnm. Bendede şükürler olsun bulantı kusma yok. Merakla cinsiyeti bekliyorumm
AylinKadir hilal_yener 10+1 aynı şeyleri bende yaşıyorum normal hayatıma devam ediyorum bazen unutuyorum bile ne bulantı ne koku hassasiyeti hiçbirşey sadece göğüslerim şiş ve uçları değişti o kadar hatta hamilemiyim değilmiyim diye düşünüyorum arada valla
gzdee65 Benimde bugün 9+6 haftam. Bu postu gördüğüme çok sevindim çünkü bende de çok fazla bir belirti yok bir kaç şeyden tiksinme ve göğüs ucu büyümesi dışında. Bir sonraki muayenem 12 haftada olacak. Fakat ben şüphelenmekten kendimi alıkoyamiyorum bir şey var mı diye Allah korusun kalbi durursa ben nasıl hissedebilirim ki Allah'a emanet bebişlerimizin...🙏